Instruments d’avaluació en l’àmbit de l’educació física
Instruments d’avaluació en l’àmbit de l’educació física
Quan ens referim al concepte d’avaluació podem establir que aquest terme engloba dues finalitats:
- Regular i retroalimentar el mateix procés d’aprenentatge en el sentit que l’alumnat sigui conscient del que està aprenent i conjuntament amb el professorat, tots dos puguin detectar aquells aspectes a millorar: avaluació formativa i formadora.
- Valorar els resultats del procés d’aprenentatge a fi i efecte de classificar i seleccionar a l’alumnat: avaluació qualificadora.
Aquestes dues finalitats estan estretament lligades i han de ser coherents entre sí.
Algunes idees, activitats i instruments per dur a terme l’avaluació en l’àmbit de l’educació física
Més informació
Més informació
Més informació
Competències bàsiques de l’àmbit de l’educació física a l’educació primària
https://docs.google.com/document/d/1LdvB15hIsW2gbFVyJaHXf9BUYdBJvtt80CO4ZUEzWkg/edit
Criteris d’avaluació de l’àmbit de l’educació física