Criteris d’avaluació i sabers per cicles
Criteris d’avaluació i sabers per cicles
Criteris d’avaluació i sabers per cicles. Segons el nou currículum (DECRET 175/2022, de 27 de setembre, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació bàsica) l’educació primària té tres cicles: un primer cicle, que comprèn els cursos primer i segon; un segon cicle, amb els cursos tercer i quart, i un tercer cicle, amb els cursos cinquè i sisè.
Per tant, l’anterior classificació de l’etapa de l’educació primària en cicle inicial, cicle mitjà i cicle superior desapareix, tot i que la divisió en cursos és la mateixa.
En aquests documents que es presenten s’estableix una vinculació per cicles (primer cicle, segon cicle i tercer cicle) entre les competències específiques de l’àrea d’educació física, els criteris d’avaluació associats a aquestes competències específiques i els blocs de sabers que contribueixen a l’assoliment de les competències específiques a traves dels criteris d’avaluació.
Primer cicle
- Competències específiques
- Criteris d’avaluació
- Sabers
https://app.box.com/s/zz6hevm99x04ere3k1xe4jl43frl2s9t
Segon cicle
- Competències específiques
- Criteris d’avaluació
- Sabers
https://app.box.com/s/fnxtnepbbptd4i876dbxwpdq3do9wb2d
Tercer cicle
- Competències específiques
- Criteris d’avaluació
- Sabers